Ontvang je graag het gratis Puur Jij E-book?

Klachtenprocedure

Natuurlijk doe ik er alles aan om het coachingstraject en ons contact goed te laten verlopen. Ik voer mijn werk altijd naar eer en geweten uit en sta te allen tijden open voor feedback. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over mijn dienstverlening, dan wil ik je verzoeken om dat zo snel mogelijk met mij bespreekbaar te maken. Hopelijk komen we er dan samen uit. Je mag ook in een brief kenbaar maken waar je ontevreden over bent. Ik zal dan binnen een week reageren.

In het geval we er samen (of met een derde naar eigen keus erbij) niet uitkomen, dan kun je de klachtenprocedure van het NIBIG volgen. Je stuurt mij in dat geval een schriftelijke motivatie voor deze procedure en je meld je klacht bij het NIBIG via het daarvoor bestemde contactformulier onderaan deze pagina. Het NIBIG neemt de klacht dan in behandeling en je wordt geïnformeerd over de mogelijkheden van klachtbehandeling. Klik hier voor meer informatie.

Online programma's en coaching - Puur Jij

© copyright 2019 | Puur Jij | contact | Design Dutch Designs with lemon

Menu Title